khabar

مفهوم کیورد ریسرچ چیست؟

0 گؤروش
یازار:‌

کلمه کلیدی در واقع همون عبارتی هستش که کاربر برای رسیدن به هدفش سرچ می کنه. با یک مثال اگر بررسی کنیم، خیلی شفاف تر هم میشه. فرض کنید شما فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی دارید. کلمات کلیدی سئو چیست

کاربر شما قصد خرید رژ لب X رو داره. توی این شرایط کاربر سرچ می کنه خرید رژ لب X و یا قیمت رژ لب X؛ پس کلمه ی کلیدی میشه همون عبارت “خرید رژ لب X”.

یک صفحه ممکنه چندین کلمه کلیدی داشته باشه و حتی یک کلمه کلیدی به صورت های مختلفی سرچ بشه. مثل خرید اینترنتی و خرید آنلاین که یک مفهوم هستن اما به دو صورت متفاوت جستجو میشن. قیمت سئو و بهینه سازی

حالا که فهمیدیم keyword یا کلمه کلیدی چیه، بریم منظور از تحقیق کلمه کلیدی یعنی چی؟ سئو سایت تهران

خشت اول گر نهد معمار کج، تا ثریا می رود دیوار کج! همه ی ما بارها و بارها این ضرب المثل و مصداق های اون رو دیدیم. حالا چه ارتباطی بین این مثل و سئو وجود داره؟

کاربران برای پیدا کردن محتوای مورد نیاز خود تعدادی از کلمات را تایپ می‌کنند و این کلمات همان کلمات کلیدی محتوا هستند. در واقع با مشخص بودن این کلمات است که ارتباط بین محتوا و کاربران برقرار می‌شود. همانطور که قبلا هم گفتیم برای دیده شدن صفحه وب‌سایت شما و قرار گرفتن آن در لیست رتبه‌بندی گوگل، باید خواسته‌های الگوریتم را برآورده کنید. بهینه سازی سایت چیست؟

کیورد ریسرچ چیست؟

فرآیند پیدا کردن و آنالیز عبارات یا کلیدواژه‌ها در سئو را کیورد ریسرچ می‌نامند. فرآیندی که کارشناس سئو برای پیدا کردن بهترین، موثرترین و ساده‌ترین کلمات کلیدی طی می‌کند، باعث می‌شود هدف محتوا مشخص شود و موتورهای جستجو سریعتر نیاز مخاطب را شناسایی کنند. بنابراین کاربران بیشتری صفحه وب‌سایت شما را می‌بینند و ترافیک وب‌سایت افزایش پیدا می‌کند.

چرا کیورد ریسرچ اهمیت دارد؟

” SEO بدون کلمه کلیدی مناسب، امکان پذیر نیست.”

کیورد ریسرچ دید دقیقی از نیاز مخاطب به شما می‌دهد. به زبان ساده‌تر شما با تحقیق در مورد keyword مناسب محتوای خود، به سوالات و درخواست‌هایی که مخاطب از گوگل دار پاسخ می‌دهید. همین فعالیت کوچک می‌تواند به موفق شدن قطعی استراتژی سئو شما کمک کند و اهرم رشد استراتژی بازاریابی بیزنس شما باشد. پس باید به عنوان بخش تاثیرگذار سئو وب‌سایت خود به آن نگاه کنید.

کاربران در سرچ آنلاین خود، از کلمات کلیدی استفاده می‌کنند. بنابراین اگر کلمات انتخابی محتوای شما شفاف، درست و مناسب باشند، ترافیک بیشتری بدست می‌آورید. توجه داشته باشید که محتوایی که روی وب‌سایت شما به اشتراک گذاشته می‌شود باید بر اساس نیاز و سوال کاربر هدف تهیه شده باشد. این پروسه هم با تحقیق در مورد کلمه کلیدی شروع می‌شود.

آردینی اوخو
چهارشنبه 28 دی 1401
بؤلوملر :

بهترین روش های تقویت صحبت کردن به زبان انگلیسی

0 گؤروش
یازار:‌

همه ما دوست داریم خیلی روان به زبان انگلیسی‌ صحبت کنیم و از مهارت مکالمه خوبی برخوردار باشیم! این کار نیازمند تقویت مکالمه زبان انگلیسی است. همیشه به ما گفته‌اند، برای اینکه بتوانید انگلیسی را طوری یاد بگیرید که بعد از مدتی ملکه ذهن شما شود باید با کسی که زبان مادری‌اش انگلیسی است صحبت کنید، اما بسیاری افراد این امکان برایشان وجود ندارد. در این شرایط باید چه کاری انجام دهیم؟! اگر کسی را که زبان مادری‌اش انگلیسی‌ باشد نمی‌شناسید، زمان کافی برای این کار ندارید یا اینکه اعتماد به نفس کافی برای تمرین با یک native  را ندارید نگران نباشید! با همه این تفاسیر بهترین راه برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی چیست؟ جدول افعال بی قاعده انگلیسی

در این مقاله راهکارهایی را به شما می‌آموزیم که بدون نیاز به صحبت با کسی که انگلیسی زبان است و یا حتی بدون نیاز به داشتن همراهی که او هم برای یادگیری زبان تلاش می‌کند، مهارت مکالمه خود را تقویت کرده و بهبود ببخشید، پس با ما همراه باشید. تقویت اسپیکینگ

تماشا کردن فیلم های انگلیسی

تماشا کردن فیلم و سریال به زبان انگلیسی یکی از مفیدترین راهکارهای تقویت speaking است که بسیاری از زبان آموزان از این روش استفاده می کنند، این روش نه تنها برای زبان انگلیسی بلکه برای تقویت زبانان دیگر نیز مفید است و سعی کنید فیلم یا سریال هایی که تماشا می کنید در ژانرهای مختلف باشد چون قطعا کلمات و جملات پرکاربرد را در موقعیت های مختلف می شنوید و یاد می گیرید.

هر زبان آموز باید سعی کند فیلم ها را نه تنها یک بار بلکه اگر می تواند آن ها را چند بار نگاه کند چون باید روی دیالوگ‌های رد و بدل شده تمرکز کرد اگر برایتان سخت است با زیرنویس انگلیسی آن را نگاه کنید. حال چند فیلم و سریال معرفی میکنیم که بتوانید آن ها را تماشا کنید و از آنها بهره ببرید.

این فیلم و سریال ها شامل:

  1. Forrest Gump
  2. Pulp fiction
  3. The king’s speech
  4. Friends
  5. House of cards
  6. How I met your mother

گسترش دایره لغات

 این قسمت برای همه ی زبان آموزان مفید است به این دلیل هرچه دایره لغات شما بیشتر باشد کلمات بیشتری برای صحبت کردن دارید. برای تقویت speaking که  روی صحبت کردن تمرکز دارد سعی کنید هر روز حداقل 10 تا 15 کلمه یاد بگیرید و هرچه بیشتر باشد به نفع خودتان است؛  برای اینکه کلمات را فراموش نکنید بهتر است با هر کلمه جدیدی که یاد گرفته اید جمله بسازید یا با آن بازی کنید برای مثال یک عده از زبان آموزان از وسایل اطراف خود شروع می کنند و برای هر یک از وسایل ها اسمی انتخاب می کنند و با آن صجبت میکنند. یا میتوانید از روش تندگویی استفاده کنید این روش به این شکل است که یک کلمه را انتخاب میکنید و خود را ملزم میکنید که در مدت زمان کوتاه هرچه به ذهنمان رسید را بازگو کنیم این بهترین روش برای به یاد آوردن کلمات است. با این تمرین به مغز خود کمک میکنیم تا کلماتی را که در خود جای داده است به زبان بیاورد.

گوش دادن آهنگ انگلیسی

همراهی کردن و آواز خواندن با موزیک یکی از راهکارهای لذت بخش و مفید برای تقویت speaking است. برای این روش بهتراست ابتدا با آهنگ های خوانندگان پاپ شروع کنید و بعد از اینکه مهارت شما افزایش پیدا کرد به سراغ سبک های سختترمانند رپ بروید. اصلا نگران این موضوع نباشید که توانایی موزیکالی ندارید جدا از این مسئله باید سعی کنید که همراه موزیک با صدای بلند بخوانید چون این روش باعث میشود که دهانتان را به فرم درست حرکت دهید و با ریتم آهنگ هماهنگ باشید و بعد از مدتی که باید این قابلیت را پیدا کنید که از حفظ بخوانید یا  میتوانید از منابع معتبری کمک بگیرید مانند:

  1. MusicEnglish  مجموعه ای از موزیک ویدیوهای YouTube است که زیرنویس انگلیسی دارند.
  2. Lyrics.com  و smartlyrics.com هر دو منابع بسیار گسترده ای دارند.
  3. lingoties.com/songs مجمو عه ای از موزیک های مشهور انگلیسی که به همراه ترجمه و فایل صوتی به علاوه نکات آموزشی در باره هر موزیک وجود دارد.

آردینی اوخو
چهارشنبه 14 دی 1401
بؤلوملر :

افعال بی قاعده در زبان انگلیسی

0 گؤروش
یازار:‌

امروز میخواهیم در رابطه با افعال بی قاعده در زبان انگلیسی صحبت کنیم . اگر میخواهید به شکل مناسبی از زمان های انگلیسی استفاده کنید باید شکل های گذشته فعل را به خوبی یاد بگیرید. یک سری فعل هستند که حالت گذشته شان از قواعد خاصی بهره میبرند و تمامی آنها یک شکل مصدری دارند  اگر در جایی به این نوع فعل ها برخورد کردید باید بدانید که به این نوع افعال ، افعال بی قاعده و یا Regular Verb می گویند.

حروف صدادار زبان انگلیسی

اگر شما در این قسمت از زبان انگلیسی خساست به خرج ندهید بهتر است چون یادگیری بیشتر این قسمت در شیوایی و رسایی و همچنین فهم بهتر مطالب کمک زیادی به شما میکند. در این قسمت از مقاله میخواهیم بیشتر در رابطه با این افعال صحبت کنیم . خوب بریم سراغ  افعال بی قاعده افعالی هستند که شکل گذشته و سوم آنها ed نمی‌گیرد. یعنی شکل گذشته و سوم آنها در بیشتر موقع ها با فعل تفاوت دارد به همین دلیل زبان آموزان باید آن ها را حفظ کنند.

تلفظ کلمات انگلیسی با لهجه بریتیش

یادگیری افعال بی قاعده

زبان آموزان برای یادگیری افعال بی قاعده در زبان انگلیسی باید به چند نکته توجه داشته باشند تا به تسلط کافی در این افعال پیدا کنید.

بهترین شیوه یادگیری تکرار است

یکی از بهترین شیوه یادگیری برای یادگیری این افعال تکرار است و سعی کنید هرروز زمان مشخصی را تعیین کنید و برای مرور آن ها اختصاص دهید برای یادگیری و تکرار سعی کنید که اگر در جمله ای این افعال بی قاعده را مشاهده کردید دور آنها را خط بکشید و فرم های دیگر را در ذهن خود یادآوری کنید.

گروه بندی کردن افعال بی قاعده

برای این کار از جدول هایی که با موضوع های مختلف استفاده کنید و هر بار فعل ها را با شیوه ی جدیدی جدا کنید. به عنوان نمونه زبان آموزان می‌توانند فعل‌هایی را که پر کاربرد‌تر هستند در یک گروه قرار دهند یا فعل‌هایی که فرم حال سادۀ آن‌ها با فرم گذشته یکسان است در گروه دیگری قرار دهند. همچنین شما می‌توانید برای یادگیری بهتر فعل‌های بی‌قاعده آن‌ها را از نظر معنی و کاربرد در گروه‌های مجزا قرار دهید تا بتوانید آن‌ها را تفکیک کنید.

جمله نویسی با فعل های بی قاعده

یکی از بهترین راه‌هایی که زبان آموزان می‌توانند اثر بخش باشد و به یادگیری بهتر فعل‌های بی قاعده به زبان آموزکمک کند این است که با استفاده از فعل‌های بی قاعده به جمله نویسی بپردازید و آن‌ها در جمله نویسی تمرین کنید. زبان آموز باید آن‌ها را تمرین کنند و از روش‌های مختلف بهره ببرید تا بهترین و مؤثرترین شیوه را که در شما اثر بخشی بیشتری دارد به دست آورید.

فلش کارت ها

برای مبحث فعل‌های بی قاعده می‌توانید فلش کارت‌های این بخش از گرامر زبان انگلیسی را تهیه کنید تا همیشه به راحتی همراهتان باشند و تا زمانی که به ملکۀ ذهنتان تبدیل شدند از آن‌ها برای یادگیری و تسلط بیشتر استفاده کنید.

از افعال بی قاعده پرکاربرد استفاده کنید

برخی از افعال بی قاعده بیش از سایر آنها استفاده می شوند. به طوری که شاید در طول روز ممکن است که قسمت های دو و سوم فعلی را با رها و بارها دیده باشید پس زبان آموز باید قبل از اینکه بروید سراغ لیست کامل افعال بی قاعده، سعی کنید افعال بی قاعده پرتکرار را یاد بگیرید.

آردینی اوخو
یکشنبه 4 دی 1401
بؤلوملر :