khabar

چگونگی تقویت زبان با رمان های انگلیسی

0 گؤروش
یازار:‌

تقویت زبان با رمان های انگلیسی یکی از راه های کمکی و جانبی برای تقویت و یادگیری زبان انگلیسی می باشد. یکی از سوالاتی که برای اغلب زبان آموزان پیش آمده  این است که،  چگونه با خواندن یک رمان انگلیسی، مهارت های چهارگانه زبان خود را تقویت کنیم؟ برای پاسخ به این سوال ما روش صحیح خواندن رمان به گونه ای که در تقویت زبان تان تاثیر گذار باشد را به شما آموزش می دهیم. در ابتدا شما باید کتاب مناسبی در سطح خود برای خواندن انتخاب کنید زیرا اگر کتابی در سطح شما نباشد یک باره با سیل عظیمی از لغات و گرامر های پیچیده مواجه می شوید و شما را از خواندن زده می کند. همچنین باید موضوع کتاب با علایق و روحیات شما سازگار باشد تا در کنار یادگیری، بتوانید از خواندن آن کتاب لذت ببرید. در ادامه به معرفی این نکات می پردازیم.

روش صحیح خواندن رمان

خواندن یکی از جذاب ترین و موثر ترین راه ها برای تقویت زبان مخصوصا مهارت های گفتاری آن است اما باید با روش ها و شیوه های درستی این کار انجام شود تا در کنار لذت بردن از داستان و موضوع کتاب بتوانید از نکات گفتاری یا گرامری آن نیز بهره مند شوید. تقویت زبان با رمان های انگلیسی روش ها و تکنیک های  خاص خود را دارد. در ادامه روش صحیح مطالعه را برای شما توضیح خواهیم داد.

همراه با کتاب فایل صوتی را گوش دهید.

در مرحله اول همراه با کتاب فایل صوتی  آن را هم گوش دهید.  در این مرحله در حالی که فایل صوتی را گوش می دهید، همراه با آن سعی کنید متن کتاب را بخوانید و داستان را تعقیب کنید. البته باید کتابی مناسب با سطح خود انتخاب کرده باشید تا داستان را درک کنید. شما همچنین می توانید همراه با دنبال کردن داستان با یک قلم زیر جملات یا کلماتی که معنی آن ها را نمی فهمید یا نکته گرامری خاصی دارند را خط بکشید.

معنی کلمات را سرچ کنید.

در این مرحله شما کلماتی را که در مرحله قبل مشخص کرده بودید و معانی آن ها را نمی فهمیدید، در دیکشنری یا برنامه های مختلف سرچ کنید و معانی آن ها را در بالای صفحه بنویسید. با این کار معنی کلمات در دسترس شما خواهند بود.

دوباره کتاب را با فایل صوتی بخوانید.

در مرحله سوم دوباره کتاب را همراه با فایل صوتی آن بخوانید. در این گام از آنجایی که معانی نا شناخته آن برای شما مشخص شده است، باید از تمامی مطالب آگاه باشید و بتوانید داستان آن را درک کنید.

فقط کتاب را بخوانید.

در مرحله آخر دیگر نیازی به فایل صوتی نیست و فقط کتاب را بخوانید.  سعی کنید بدون فایل صوتی بتوانید کتاب را به صورت روان بخوانید و معنی و مفهوم داستان را درک کنید. البته می توانید این مرحله را چند وقتی به تعویق بیندازید و در این فاصله کتاب دیگری را آغاز کنید تا این مراحل برای تان کسل کننده نشود.

 

آردینی اوخو
دوشنبه 24 مهر 1402
بؤلوملر :

مشخصات لپ تاپ خوب برای دانشجو

0 گؤروش
یازار:‌

سری لپتاپ های ZENBOOK از سبک ترین لپ تاپ ایسوس و ظریفترین موارد موجود در بازار هستند که از تنوع خوبی نیز برخوردارند. برای دانشجویان، لپتاپی که قابلیت های زیر را داشته باشد، به عنوان یک لپتاپ دانشجویی خوب محسوب می‌شود:

۱. سرعت و عملکرد: پردازنده قدرتمندی مانند Intel Core i5 یا بالاتر و رم حداقل 8 گیگابایت برای اجرای بی‌درنگ برنامه‌ها و وظایف چندگانه در حین مطالعه و کار به روانی کمک می‌کند.

۲. حافظه داخلی: حداقل 256 گیگابایت حافظه SSD برای ذخیره و دسترسی سریع به فایل‌ها و برنامه‌ها بسیار مناسب است.

۳. صفحه نمایش: یک صفحه نمایش با اندازه مناسب (13 تا 15 اینچ) و رزولوشن بالا (Full HD یا بالاتر) برای مشاهده بهتر محتوا و کار با برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها ایده‌آل است.

۴. پورت‌ها و اتصالات: وجود پورت‌های USB (حداقل 2 پورت USB 3.0)، HDMI و درگاه شبکه برای اتصال به دستگاه‌های جانبی و ارتباط با شبکه‌های اینترنت بسیار مهم است.

۵. باتری: عمر باتری طولانی، حداقل 6 ساعت کارکرد مداوم، برای استفاده بی‌نیاز از برق و همراهی در طول روز بسیار موردنیاز است.

۶. سبک و قابل حمل: لپتاپی با وزن سبک و طراحی نازک و قابل حمل، برای حمل راحت درون کیف و استفاده در محیط‌های مختلف ایده‌آل است.

۷. سیستم عامل: بسته به نیازهای شخصی، می‌توانید از سیستم عامل ویندوز، مک یا لینوکس استفاده کنید. بهتر است از سیستم عاملی استفاده کنید که با نرم‌افزارهایی که باید استفاده کنید، سازگاری داشته باشد.

لپ تاپ لنوو Ideapad 3 Core i7-B یکی از بهترین لپ تاپ های دانشجویی است که م قیمت مناسبی دارد و هم ویژگی های یک لپ تاپ خوب را دارد.

خرید اینترنتی لپتاپ می‌تواند راحت و مفید باشد، اما برای خرید موفقیت‌آمیز، به نکات زیر توجه کنید:

 

۱. معتبر بودن فروشگاه: از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و قابل اعتماد خرید کنید. بررسی نظرات و بازخوردهای مشتریان در مورد فروشگاه و محصولات آن می‌تواند به شما در انتخاب کمک کند.

 

۲. مشخص کردن نیازها: قبل از خرید، نیازها و خواسته‌های خود را مشخص کنید. این شامل اندازه، قدرت پردازشی، حافظه، کیفیت صفحه نمایش و سایر ویژگی‌های مورد نظر است.

 

۳. مقایسه قیمت‌ها: قیمت لپتاپ‌ها در فروشگاه‌های مختلف ممکن است متفاوت باشد. قبل از خرید، قیمت‌ها را مقایسه کنید تا بهترین قیمت را برای محصول مورد نظرتان پیدا کنید.

 

۴. مشخصات فنی: مشخصات فنی لپتاپ را دقیقاً مطالعه کنید و اطمینان حاصل کنید که محصول انتخابی تمامی نیازهای شما را برطرف می‌کند.

 

۵. گارانتی و خدمات پس از فروش: بررسی کنید که فروشگاه ارائه‌دهنده گارانتی معتبری دارد و در صورت نیاز، خدمات پس از فروش را به درستی ارائه می‌دهد.

 

۶. امنیت پرداخت: هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی، از امنیت پرداخت اطمینان حاصل کنید. از صفحات امن (https) استفاده کنید و از روش‌های پرداخت امن مانند کارت اعتباری یا درگاه‌های معتبر استفاده کنید.

 

۷. بررسی شرایط بازگشت کالا: قبل از خرید، شرایط بازگشت کالا را مطالعه کنید. در صورتی که محصول خریداری شده با مشکلی مواجه شود یا نیاز به تعویض داشته باشید، باید بتوانید آن را بازگردانید.

 

۸. خرید از فروشگاه‌های معتبر در مارکت‌های آنلاین: برای حفظ امنیت خرید، بهتر است از فروشگاه‌های معتبر در مارکت‌های آنلاین معروف مانند دیجی‌کالا، بامیلو، زومیت و غیره خرید کنید.

 

با رعایت این نکات، شما می‌توانید یک خرید اینترنتی مطمئن و موفقیت‌آمیز برای لپتاپ خود داشته باشید.

آردینی اوخو
دوشنبه 24 مهر 1402
بؤلوملر :

لپ تاپ لمسی گیمینگ چه ویژگی ای دارد؟

0 گؤروش
یازار:‌

بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ویژگی‌های خاصی دارند که آنها را برای اجرای بازی‌های رایانه‌ای مناسب می‌سازد. و خرید لپتاپ گیمینگ اقتصادی نیازمند این است ک از قبل بررسی و تحقیقات لازم را انجام دهیم، مهم‌ترین ویژگی‌های یک لپ‌تاپ گیمینگ عبارتند از:

 

1. قدرت پردازشگر: لپ‌تاپ گیمینگ باید دارای پردازنده‌ای قوی باشد که قابلیت اجرای سریع و پیشرفته بازی‌ها را داشته باشد. پردازنده‌های مدل‌های Core i7 و Core i9 از این نظر معمولاً مناسب هستند.

 

2. کارت گرافیک: یک کارت گرافیک قدرتمند و مناسب برای بازی‌های رایانه‌ای یکی از ویژگی‌های اساسی لپ‌تاپ گیمینگ است. کارت‌های گرافیک مدل‌های NVIDIA GeForce و AMD Radeon اغلب برای این منظور استفاده می‌شوند.

 

3. حافظه RAM: حافظه RAM بیشتر میزان عملکرد و قابلیت اجرای همزمان بیشترین بازی‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. حداقل 8 گیگابایت RAM برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ توصیه می‌شود، اما برخی مدل‌ها دارای 16 گیگابایت یا بیشتر هستند.

 

4. حافظه ذخیره‌سازی: برای ذخیره بازی‌ها و داده‌ها، یک لپ‌تاپ گیمینگ باید دارای حافظه ذخیره‌سازی با ظرفیت کافی باشد. هارد دیسک سخت (HDD) یا درایو جامد (SSD) به عنوان حافظه‌های ذخیره‌سازی استفاده می‌شوند. SSD با سرعت بالا و زمان بارگذاری کوتاهتر معمولاً ترجیح داده می‌شوند.

 

5. صفحه نمایش: لپ‌تاپ گیمینگ باید دارای صفحه نمایش با کیفیت بالا، سایز مناسب و نرخ تازه‌سازی بالا باشد تا تجربه گیمینگ بهتری ارائه دهد. صفحه‌های نمایش IPS و تکنولوژی روشنایی LED معمولاً در لپ‌تاپ‌های گیمینگ استفاده می‌شوند.

 

6. سیستم خنک‌کننده: بازی‌های رایانه‌ای باعث تولید حرارت زیادی می‌شوند، بنابراین لپ‌تاپ گیمینگ باید دارای سیستم خنک‌کننده مناسب باشد تا از افزایش دما جلوگیری کند. سیستم‌های خنک‌کننده مؤثر و فن‌های توربو برای خنک نگه‌داشتن لپ‌تاپ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

7. صدا و ورودی/خروجی: یک صدا و کیفیت صوت مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است تا تجربه گیمینگ صحیح ارائه شود. همچنین، وجود پورت‌های اتصال متنوع مانند USB، HDMI و Ethernet جهت اتصال به لوازم جانبی و شبکه نیز امکان‌پذیر است.

 

این ویژگی‌ها برخی از مهم‌ترین عواملی هستند که باید در نظر گرفته شوند هنگامی که قصد خرید یک لپ‌تاپ گیمینگ را دارید ولی در کل لپ تاپ ایسوس TUF Gaming FX506HC- از جمله بهرین و سبک ترین لپ تاپ گیمینگ به شمار میرود.

آردینی اوخو
سه شنبه 18 مهر 1402
بؤلوملر :

سبک ترین لپ تاپ گیمینگ

0 گؤروش
یازار:‌

سبک ترین لپ تاپ گیمینگ دارای ویژگی های برتری نسبت به سایر لپ تاپ هاست، با انتخاب لپ تاپ های سبک برای خرید حمل و نقل بسیار سهل و ساده تری خواهید داشت. این ویژگی سیستم برای کسانی که روزانه باید لپ تاپ خود را جا به جا کنند اهمیت زیادی دارد. دانشجویانی که بسیاری از امور دانشجویی خود را به وسیله لپ تاپ انجام میدهند و یا کارمندانی که باید لپ تاپ خود را همراه خود ببرند و بازگردانند. اگر از آن دسته کاربرانی هستی که در سفر کار میکنید یا سفرهای تفریحی زیادی می روید و نیاز به حمل لپ تاپ خود دارید سبکی آن همراه با ابعاد سیستم اهمیت زیادی در انتخاب شما دارد. از طرف دیگر استفاده از لپ تاپ های سبک استفاده از سیستم های بسیار شیک است. طراحی این دسته از سیستم ها عموما با ظرافت بسیار بیشتر و بدنه شیک تر همراه است. علاوه بر موارد ذکر شده لپ تاپ های سبک کارایی فنی بهتری نیز دارند.تا پایان این مقاله به تیم ان ایکس وان که یکی از بهترین نمایندگی فروش لپ تاپ لنوو در تهران است همراه باشید.

اندازه مانیتور لپ تاپ های سبک

در طراحی لپ تاپ های سبک عمدتا در انتخاب مانیتور از صفحات کوچک برای پایین آوردن وزن کلی استفاده میشود. برای چنین لپتاپ هایی که کوچک و سبک هستند از اولترا بوک استفاده میشود. اندازه مانیتور این سیستم ها از 11 تا 14 اینچ متغیر است. اندازه 13 اینچ رایج تر و پرکاربردتر که هم یک سیستم سبک و کوچک با هم و نقل آسان است و هم صفحه نمایش آن به حد کفایت نور و کاربری ارائه میدهد. گرچه در سالهای اخیر لپ تاپ های سبکی با صفحه نمایش بزرگ تر و بین 14 تا 15 اینچ نیز معرفی شد اما از آنجا که کاربری که به دنبال سبک بودن سیستم خود است برای حمل ساده تر بهتر است فضای کمتری نیز اشغال کند و در کوله و کیف جاگیر شود با استقبال زیادی روبرو نشدند.

بهترین سی پی یو گیمینگدارای ویژگی های کلی است، مغز هر رایانه در واقع CPU  دستگاه است. سی پی یو به عنوان مهمترین بخش هر لپ تاپ، تبلت، گوشی موبایل و… مسئولیت دربافت داده های سخت افزاری و نرم افزاری سیستم و پردازش دستورها را دارد. مهمترین قطعه در سیستم همین تراشه است که در زمان خرید لپ تاپ خود باید به مدل آن و شرکت سازنده آن توجه داشته باشید. اهمیت و ارزش این قطعه برای لپ تاپ های گیمینگ دو چندان می شود سرعت پردازشگر مرکزی سیستم شما تاثیر مستقیم بر کیفیت اجرا شدن بازی دارد. سی پی یو به عنوان مرکز محاسبات رایانه باید علاوه بر تطبیق دادن سایر بخش ها و گرافیک بازی به صورت همزمان محاسبات مرتبط با بازی را نیز پردازش کند و بالا بودن کیفیت سی پی یو مساوی است بهتر اجرا شدن بازی ها در لپ تاپ گیمینگ.

آردینی اوخو
شنبه 15 مهر 1402
بؤلوملر :

بهترین پردازنده‌های مخصوص بازی و مناسب ترین CPU های گیمینگ

0 گؤروش
یازار:‌

بهترین پردازنده های گیمینگدارای ویژگی های کلی است، مغز هر رایانه در واقع CPU  دستگاه است. سی پی یو به عنوان مهمترین بخش هر لپ تاپ، تبلت، گوشی موبایل و… مسئولیت دربافت داده های سخت افزاری و نرم افزاری سیستم و پردازش دستورها را دارد. مهمترین قطعه در سیستم همین تراشه است که در زمان خرید لپ تاپ خود باید به مدل آن و شرکت سازنده آن توجه داشته باشید. اهمیت و ارزش این قطعه برای لپ تاپ های گیمینگ دو چندان می شود سرعت پردازشگر مرکزی سیستم شما تاثیر مستقیم بر کیفیت اجرا شدن بازی دارد. سی پی یو به عنوان مرکز محاسبات رایانه باید علاوه بر تطبیق دادن سایر بخش ها و گرافیک بازی به صورت همزمان محاسبات مرتبط با بازی را نیز پردازش کند و بالا بودن کیفیت سی پی یو مساوی است بهتر اجرا شدن بازی ها در لپ تاپ گیمینگ.

در بازار جهانی و دنیای تکنولوژی دو غول بزرگ طراح پردازشگر شرکت های Intel و شرکت AMD هستند. بهترین سی پی یوها تولیدات این دو شرکت است و عمده لپ تاپ های موجود در بازار از پردازشگرهای این دو سازنده برای طراحی لپ تاپ خود استفاده میکنند. با توجه به توضیحات که در مورد اهمیت سی پی یو بهترین لپ تاپ گیمینگ ارائه شد هر دو این کمپانی ها سالانه بهترین پردازنده‌های مخصوص بازی و سری های گیمینگ معرفی میکنند. پردازنده هایی که شرکت اینل ارائه میدهد علاوه بر قیمت بالاتری که دارند انتخاب های بهتری برای گیمرها نیز هستند. تولیدات شرکت ای ام دی نیز علاوه بر بازی توانایی ادیت و تدوین ویدیو نیز دارند به همین علت علاوه بر گیمرها انتخابی برای تدوینگران هم هستند.

بهترین پردازنده های گیمینگ

از بهترین پردازنده‌های مخصوص بازی و بهترین ویژگی های سی پی یوهای Intel کاهش میزان صرف انرژی است. گزینه پشتیبانی کردن اینتل از تکنولوژی های مدرنی مانند  Hyper-Threading، Turbo Boost، و Quick Sync پشتیبانی می کنند که باعث افزایش کارایی و کاربردی تر شدن آن ها می شود. با توجه به اینکه سی پی یوهای اینتل توسط عمده برندهای لپ تاپ استفاده میشود و به عنوان یک استاندارد شناخته شده است بسیاری از نرم افزارها برای این سری سی پی یو طراحی شده اند. هر دو شرکت قطعات جانبی زیادی را تولید و عرضه میکنند اما رقابت اصلی بر سر بازار تولید CPU است که به لحاظ آماری اینتل از این نظر ۸۳ درصد از بازار را تصاحب کرده است و تنها ۱۶ درصد به ای ام دی اختصاص می یابد. در مقایسه های فنی نیز امتیازی که اینتل دریافت میکند برتر از ای ام دی است چرا که امنیت بیشتری برای کاربران خود فراهم میکند و گرچه به لحاظ سخت افزاری شباهت دارند اما ای ام دی از این جهت به روزتر است. در عوض اینتل درایوهای در دسترس بهتری ارائه میدهند و از نظر نرم افزاری از رقیب پیشی میگیرد. لپ تاپ کاستوم شده یا به عبارت دیگر “لپتاپ سفارشی” مثل لپ تاپ دانشجویی است که براساس نیازها و ترجیحات شخصی ساخته شده است. این نوع لپتاپ‌ها معمولاً توسط تولیدکنندگان لپتاپ‌ها به صورت انفرادی تولید نمی‌شوند، بلکه توسط شرکت‌ها یا فروشندگان متخصص در ساخت لپتاپ‌های سفارشی تهیه می‌شوند.

 

آردینی اوخو
چهارشنبه 5 مهر 1402
بؤلوملر :

آخرین اخبار کارت گرافیک

0 گؤروش
یازار:‌

لپ تاپ های گیمینگ از پرفروش ترین و محبوب ترین مدل های سال های اخیر هستند که علاوه بر پردازشگر قوی از نظر گرافیک نیز بسیار پرقدرت هستند. آخرین اخبار کارت گرافیک2023 مدل هایی هستند که برای لپ تاپ های گیمینگ استفاده می شوند. عدد رزولوشن تصویر که حین بازی میتوانید مشخص کنید تعیین کننده میزان وضوح تصویر است که ارتباط مستقیم با کارت گرافیک شما دارد، هر چه کارت گرافیک شما قدرتمندتر باشد میتوان اجرای بازی با وضوح بالا را خواهید داشت.

انتخاب بهترین نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران یکی از کارهای سخت در این برهه از زمان است چون این بیزینس کاملا رقابتی است، با توجه به فروشنده های متعددی که در حیطه فروش لپ تاپ فعالیت می کنند اگر قصد خرید محصولی مطمئن داشته باشید، شناسایی کردن بهترین نمایندگی لپ تاپ کار دشواری خواهد بود. ما در ادامه این مطلب بهترین نمایندگی لپ تاپ در تهران را به شما معرفی کرده و مزایا را شرح خواهیم داد و نکاتی را که در انتخاب فروشگاه باید مد نظر قرار دهید شرح خواهیم داد.

بسیاری از بازی ها برای اجرا نیاز به وضوح تصویر فول اچ دی  یا 1080p  دارند که با داشتن یک کارت گرافیک میان رده نیز قابل دسترسی و اجرا خواهد بود. طراحان گرافیک و تدوین کنندگان ویدیو نیز برای انجام پروژه های کاری خود به وضوح بالای رنگ و تصویر نیاز دارند که اهمیت کارت گرفیک سیستم برایشان بالاست. تکنولوژی در این زمینه روز به روز در حال پیشرفت است و کمپانی های بزرگ در رقابت و چالش های تنگاتنگ با یکدیگر هر ساله محصولات شگفت انگیزی را رونمایی میکنند. در این راستا جدیدترین کارت گرافیک سال 2023 نیز چندین مدل کارت گرافیک جدید به بازار عرضه شده است.

اولین مورد توسط شرکت ایسوس ارائه شده است که برای توسعه گرافیک سری لپ تاپ های گیمینگ ROG طراحی شده است. به طور کلی لپ تاپ های برند ایسوس که برای بازی طراحی شده اند دو سری TUF  و ROG هستند. سری تاف بیشتر روی عملکرد یا به عبارت دیگر پرفورمنس تمرکز دارد و سری راگ پردازشگرهای بسیار قوی دارد و سیستم های با دوامی هستند که بدون لگ یا قطعی ارتباط تجربه کاربری لذت بخشی برای مخاطب خود فراهم میکنند. جدیدترین کارت گرافیکی که این شرکت برای سری راگ عرضه و معرفی کرده است کارت گرافیک ROG Strix GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB است.

با این مشخصات: مجهز به 16384 هسته کودا و 24 گیگابایت حافظه پرسرعت  که از نوع GDDR6X است.  این کارت گرافیک از فرکانس اورکلاک 2640 مگاهرتز و همچنین فرکانس افزایشی 2610 و سرعت حافظه 21 گیگابایت برثانیه موثر برخوردار هستند. برای کسانی که یک سیستم مناسب برای بازی میخواهند که گزینه مقرون به صرفه و اقتصادی باشد سری تاف مناسب است. اما کاربرانی که کیفیت بالای دستگاه برای بازی برایشان اولویت دارد با این پیشرفت ها و تکامل سری راگ حتما برای خرید وسوسه میشوند.

بهترین مارک لپ تاپ دانشجویی برندی است که علاوه بر رفع نیازهای فنی فاکتورهایی همچون قیمت مناسب و وزن استاندارد و قابل حمل را دارا باشد. بسته به رشته تحصیلی نیازهای دانشجویان متفاوت است و در انتخاب مارک لپ تاپ اهمیت زیادی دارد. برخی از ویژگی ها و فاکتورهایی که نیاز است قبل از اقدام به خرید مد نظر قرار داده شوند در ادامه شرح داده میشود.

 

آردینی اوخو
چهارشنبه 5 مهر 1402
بؤلوملر :

چگونگی سبک آموزش روش پازلینگ زبان انگلیسی

0 گؤروش
یازار:‌

پکیج آموزش زبان انگلیسی روش پازلینگ زبان انگلیسی، توسط دکتر مهدی منوچهرزاده، استادی حرفه‌ای و با تجربه در حوزه آموزش زبان انگلیسی تهیه شده است و موضوعات هر یک از کلاس‌های ویدیویی با تدریس توسط خود دکتر منوچهرزاده ارائه می‌شود. همچنین در روش پازلینگ آموزش شما در مدت زمان ۲۰ روز به راحتی می توانید به زبان انگلیسی مثل زبان مادری صحبت کنید. روش تدریس دوره های پازلینگ با سبکی جدید و جذاب طراحی شده است که با مطالعه درمورد دوره های آن کاملا شگفت زده خواهید شد.‌ هریک از این دوره های آموزشی پازلینگ زبان همراه با تمرین‌ های جذاب و سرگرم کننده به پیشرفت هرچه سریعتر سطح زبان انگلیسی شما کمک می‌کند.

یادگیری زبان به روش پازلینگیک سبک جدید در آموزش و یادگیری زبان انگلیسی است. در روش جذاب پازلینگ شما می توانید با یادگیری یک قطعه از پازل هزاران جمله بسازید. همه ما گرامر زبان مادری را به طور ناخودآگاه می دانیم و درست هم استفاده مکنیم مثلا بچه چهارساله به راحتی می تواند جمله  ” مامان می خواستی چی برام بخری؟ ” را به زبان بیاورد. این جمله یک ساختار گرامری پیچیده به نام ” آینده در گذشته ”  دارد که آن بچه هیچوقت به این موضوع فکر هم نمی کند. حال ما در روش پازلینگ زبان انگلیسی با آموزش قطعات پازل همان گرامرها را به گرامر زبان دیگری تبدیل می کنیم. در ضمن با این روش می توانیم هر زبانی را آموزش دهیم.        

در دوره آموزشی پازلینگ کل مباحث آموزش داده شده در یک جلسه را می توانید مثل زبان مادری خودتان صحبت کنید. در این سبک شما می توانید به مدت ۲۰ جلسه در طول یک دوره به راحتی به زبان انگلیسی صحبت کنی. دوره های پازلینگ شامل محصولاتی است که برای تمامی سنین قابل ارائه است.

سبک آموزش روش پازلینگ زبان انگلیسی

سبک آموزش پازلینگ اینگونه طراحی شده است که شما در جلسه هشتم یه قطعه از پازل به زبان آموزان نشان داده می شود و با همین یک قطعه از پازل زبان آموز می تواند مبحث حال استمراری را به طور کامل یاد بگیرد و بعد از اتمام جلسه هشتم زبان آموز به راحتی می تواند تمام جملات حال استمراری دنیا را بسازد. در این قطعه از پازل هر جمله ای که در زبان مادری از کلمات ” دارم و داری ” استفاده می شود را در یک جمله استمراری که باید با افعال am، is وare به همراه یک فعل ing دار در زبان انگلیسی بسازید. برای مثال:

“من دارم روزنامه میخونم.”

در این جمله از کلمه “دارم” استفاده شده است، بنابراین این جمله حال استمراری است و باید با افعال am، is و are به همراه یک فعل  ing دار، جمله را بسازیم. پس به مثال زیر توجه کنید.

I am reading a newspaper

“من دارم روزنامه میخونم”

You are washing the dishes

“تو داری ظرف هارو میشوری”

My mother is cooking dinner

“مادرم داره شام رو می پزه”

محصولات آموزش زبان انگلیسی منوچهرزاده

محصولات پازلینگ منوچهرزاده درجهت یادگیری مکالمات، چهار مهارت اصلی دوره آیلتس، دوره PTE و مکالمه در سفر و غیره می باشد. بعد از دوره مکالمات شما به سطحی میرسید که به راحتی صحبت های روزمره تان ر انجام دهید و با تمامی ساختارهای زبان انگلیسی آشنا شوید و در آزمون آیلتس هم می توانید بهترین نمره را کسب کنید.البته این محصولات شامل گارانتی هم هست که با آرامش خاطر بیشتر می توانید تصمیم بگیرید. در ادامه این مقاله به طور مختصر در مورد  چند محصول آموزشی منوچهرزاده صحبت می کنیم.

 

آردینی اوخو
دوشنبه 3 مهر 1402
بؤلوملر :