جدیدترین گرافیک های دنیا اولین مورد توسط شرکت ایسوس ارائه شده است که برای توسعه گرافیک سری لپ تاپ های گیمینگ ROG طراحی شده است. به طور کلی لپ تاپ های برند ایسوس که برای بازی طراحی شده اند دو سری TUF  و ROG هستند. سری تاف بیشتر روی عملکرد یا به عبارت دیگر پرفورمنس تمرکز دارد و سری راگ پردازشگرهای بسیار قوی دارد و سیستم های با دوامی هستند که بدون لگ یا قطعی ارتباط تجربه کاربری لذت بخشی برای مخاطب خود فراهم میکنند. جدیدترین کارت گرافیکی که این شرکت برای سری راگ عرضه و معرفی کرده است کارت گرافیک ROG Strix GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB است.

با این مشخصات: مجهز به 16384 هسته کودا و 24 گیگابایت حافظه پرسرعت  که از نوع GDDR6X است.  این کارت گرافیک از فرکانس اورکلاک 2640 مگاهرتز و همچنین فرکانس افزایشی 2610 و سرعت حافظه 21 گیگابایت برثانیه موثر برخوردار هستند. برای کسانی که یک سیستم مناسب برای بازی میخواهند که گزینه مقرون به صرفه و اقتصادی باشد سری تاف مناسب است. اما کاربرانی که کیفیت بالای دستگاه برای بازی برایشان اولویت دارد با این پیشرفت ها و تکامل سری راگ حتما برای خرید وسوسه میشوند.

لپ تاپ ایسوس vivobook یکی از محصولات محبوب در بازار لپ تاپ ها هستند. ایسوس یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید بهترین مارک لپ تاپ دانشجویی و دستگاه های الکترونیکی است و محصولات متنوعی را تحت عنوان ویووبوک ارائه می دهد. ویووبوک ها از طراحی زیبا و سبکی برخوردارند که آنها را به یک گزینه خوب برای استفاده روزمره و حمل و نقل می کند. با این حال، آنها همچنین قدرت و عملکرد قابل توجهی دارند و قادر به انجام بسیاری از فعالیت های روزمره و حتی فعالیت های حرفه ای هستند.

انتخاب بهترین نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران یکی از کارهای سخت در این برهه از زمان است چون این بیزینس کاملا رقابتی است، با توجه به فروشنده های متعددی که در حیطه فروش لپ تاپ فعالیت می کنند اگر قصد خرید محصولی مطمئن داشته باشید، شناسایی کردن بهترین نمایندگی لپ تاپ کار دشواری خواهد بود.

شنبه 27 آبان 1402
بؤلوملر :