در بین برندهای مختلف و متنوعی که در بازار وجود دارند ۴ برند با تنوع بسیار بالای مدل ها نیازهای عمده کاربران را برطرف نموده و با در نظر گرفتن ده فاکتوری که برای بهترین مارک لپ تاپ برای دانشجو ذکر شد، موارد مثبتی بین این مدلهای لپ تاپ برای دانشجویان بهترین مارک لپ تاپ موجود است. در ادامه مطلب این چهار برند را معرفی میکنیم و میتوان به ایران پشتیبان در سایت nx1 مراجعه فرمایید.

برند لپ تاپ Acer:

با توجه به محدودیت بودجه دانشجویان، برند ایسر با رنج قیمت مناسب و معقول لپ تاپ هایی با کاربری مناسب ارائه میدهد که میتواند برای دانشجویان انتخاب خوبی باشد. محصولات Acer پردازنده های قدرتمند  Intel و AMD را نیز دارا هستند که در کنار وضوح تصویر صفحه نمایشگر تجربه کاربری خوبی ارائه میدهند و لپ تاپ کاستوم شده با رم بالا خیلی کارایی بیشتری برای دانشجویان دارد.

برند لپ تاپ Lenovo:

برند لپ تاپ Lenovoبا بدنه مقاوم و کیفیت بالای ساخت حافظه داخلی سریع، عملکرد قوی را در اجرای برنامه ها و همچنین IPS و OLED که این صفحه نمایش ها تصاویر با جزئیات بالا، رنگ های زنده و زوایای دید وسیع را ارائه می دهند و دارا بودن امکانات امنیتی به یکی از بهترین برندهای لپ تاپ تبدیل شده اند.

برند لپ تاپ Asus:

برند Asus با ارائه کیفیت بالا در ساخت و قدرت و کارایی بالایی در اجرای برنامه ها به علت بالا بودن قدرت پردازنده و همچنین ارائه تصاویر با جزئیات دقیق و رنگ های زنده تر سیستم های صوتی با کیفیت و بلندگوهای با فناوری SonicMaster تصویر بسیار خوبی از برند خود در ذهن مخاطب و کاربران ساخته که به مارکی قابل اعتماد تبدیل شده است. علاوه بر این موارد مدل های تبدیل پذیر را نیز ارائه می دهد که به صورت تبلت و در حالت استند استفاده می شود که برای دانشجویان میتواند بسیار کاربردی باشد.

لپ تاپ های برند HP:

از ویژگی های برجسته برند hp میتوان به استحکام بالا و طراحی زیبا اشاره کرد، ظرافت محصولات ساخت این شرکت قابل توجه است. پردازنده های قدرتمند از شرکت هایی مانند Intel و AMD کیفیت این برند را بالا برده و تجربه صوتی بهتری با دارا بودن سیستم صوتی Bang & Olufsen همراه با امکانات اضافی مثل برنامه های مدیریت سیستم، نرم افزارهای بهینه سازی و ابزارهای همکاری چند رسانه ای اچ پی را به یکی از گزینه های بهترین مارک لپ تاپ برای دانشجویان تبدیل میکند.

سه شنبه 31 مرداد 1402
بؤلوملر :