منظور از آموزش مجازی آنلاین این است که از طریق اینترنت برگزار می‌شوند و به جای اینکه سر کلاس حضور داشته باشید از طریق اسکایپ یا نرم افزارهای دیگر به صورت تصویری در کلاس حاضر خواهید شد. برای جواب این سوالات را بگیرید اشاره می کنیم به دوتا آزمون سنجش یادگیری زبان انگلیسی اولین آزمون آزمون آیلتس است و دومین آزمون آزمون تافل . آزمون آیلتس چهار مهارت شنیداری, گفتاری, نوشتاری, به خواندن تشکیل شده است کاربران فارسی زبان,  و زبان آموزان  بیشتر در بخش گفتاری و نوشتاری مشکل بیشتری دارند آزمون آیلتس داره محدودیت سنی نیست و هیچ کلاسی هم نیاز نیست شرکت کنید. و هزینه این آزمون نیز حدود ۶ میلیون تومان است و این هم در نظر داشته باشید اگر شما د این آزمون مردود نشید ممکن است نمره شما کم و زیاد شود حداقل  نمره کم ۱ هست و معنای مردود شدن شما نیست فقط باید ببینیم  کشور مقصد برای شما  چه نمره ایی را قبول خواهد کرد. حداقل نمره برای پذیرش ۵.۵ به بالا است.

هزینه کلاس های خصوصی آیلتس معمولاً از ۴۰ هزار تومان تا ۳۵۰ هزار تومان متغیر به صورت متوسط می توان گفت حدود ۲۰۰ هزار تومان برای جلسه است آزمون های استاندارد انگلیسی استفاده تقریباً  یکسانی دارند اگر چه نوع شکل آزمون با هم متفاوت است تفاوت اصلی  در کاربرد آن در کشور مقصد دارد به طور مثال اگر قصد مهاجرت دارید به کشور هدف ممکن است یکی از آنها را مورد قبول داشته باشند برای مثال کانادا فقط آزمون آیلتس را برای مهاجرت قبول میکند دانشگاه آمریکایی هم در کنارتافل,آیلتس  را هم قبول خواهند کرد.

معیارهای مهم برای انتخاب بهترین آزمون این است که نظر کاربران در فضای مجازی و اساتید بپرسیم همچنین رزومه و سابقه تدریس و موفقیت اساتید رده این آزمون ها  نطرسنجی و کیفی دو منابع ازمون هایی که در اختیار زبان آموزان قرار می‌گیرد را سبک و سنگین کنیم و هزینه های کلاس هر دو را بررسی کنیم اگر در شهرستان هر جایی به جز تهران هستید حتما حتما در یکی از موسسات برای آیلتس ثبت نام کنید اما اگر در تهران یا شهر های بزرگ  زندگی میکنید می توانید در ازمون تافل هم شرکت کنید.

یکشنبه 29 مرداد 1402
بؤلوملر :