قیمت دوره پازلینگ شاید یکی از دغدغه های افرادی باشد که به این روش اعتماد میکنند. کیفیت دوره مجازی یا حضوری برای فراگیران زبان انگلیسی نسبت به یادگیری که به آنها میدهد به شدت حائز اهمیت است. بالاترین قیمت در ارایه شیوه نوین آموزش و یادگیری زبان انگلیسی الزاما بهترین انتخاب برای یادگیری نیست. در کنار قیمت انتخاب روش یادگیری زبان انگلیسی،انتخاب مدرس مناسب که توانایی القایی خوبی در یادگیری داشته باشد بسیار مورد توجه است. انتخاب استادی که فقط به جهت بالا بودن قیمت یا پایین بودن انتخاب میشود صرفا نمیتواند ملاک مناسبی برای نتیجه گرفتن و یادگیری مناسبی باشد. قیمت بسته های زبان پازلینگ دکتر منوچهرزاده علاوه بر اینکه در رنج قیمتی مناسبی است، یک انتخاب مناسب نیز هست چرا که ابداع کننده این شیوه تدریس برای اولین بار ایشان هستند و بلاغت و شیوایی دکتر منوچهر زاده در تدریس و آموزش بر کسی پوشیده نیست.

·         تعیین هدف و سطح زبانی

داشتن هدف در یادگیری زبان انگلیسی بسیار مهم است. اینکه از مراجعه به پکیج های آموزشی چه چیزی را میخواهید تقویت کنید (خواندن، نوشتن، شنیداری یا صحبت کردن) و همچنین تعیین سطح خود ( مبتدی، متوسط یا پیشرفته) برای انتخاب پکیج مناسب بسیار اهمیت دارد.

 

·         بررسی محتوا و روش آموزشی

قبل از خرید یک پکیج آموزشی بررسی محتوای پکیج امری ضروری است. بررسی فهرست سر فصل ها، نمونه تمرین ها و روش های آموزشی مورد استفاده در پکیج میتواند به شما در تصمیم گیری کمک کند.

 

·         تناسب با سبک یادگیری شما

هرکسی به توجه به قابلیت هایی که در وجود خود دارد سبک یادگیری متفاوتی دارد پس قبل از خرید با آشنایی با روش های آموزشی آنها پکیجی را انتخاب کنید که بتوانید بیشترین ارتباط را با آن بگیرید و در بهبود یادگیری شما موثر باشد.

 

·         قابلیت تنوع و پوشش موضوعات

پکیجی که انتخاب میکنید باید قابلیت وفق پذیری با موضوعات متفاوت را داشته باشد. این امر به شما کمک میکند تا مهارت های مختلف زبانی را به صورت جامع یاد بگیرید و همچنین شرایط مختلفی که در آینده برای شما قابل پیش بینی نبوده را با آموزش هایی که یاد کرفته اید پاسخ گو باشد. 


در پایان میتواند گفت به آنچه که شما در انتخاب یک کلاس حضوری یا آنلاین یا دوره های آموزشی برای تصمیم گیری نیاز داشتید را برای شما توضیح دادیم در نظر گرفتن ملاک هایی که بیان شد بیشترین دغدغه هایی بوده که کاربران به آنها توجه کرده اند. با ترغیب شما به یادگیری زبان انگلیسی و انتخاب بهترین منبع آموزشی میتواند به راحتی مهارت های زبان خود را بهبود ببخشید و به اهدافتان در یادگیری زبان نزدیک تر شوید. دوره پازلینگ دکتر منوچهر زاده یکی از بهترین منابعیست که امروزه بسیار مورد توجه فراگیران زبان انگلیسی قرار گرفته است چراکه در زمان کوتاه نتایج قابل توجه ای را از خود به نمایش گذاشته است.


دوشنبه 23 مرداد 1402
بؤلوملر :