در مقایسه لپ تاپ لنوو و اچ پی ، برند اچ پی، طیف گسترده ای از لپ تاپ های مختلف را از مدل های ارزان قیمت تا مدل های گران قیمت دارد. این برند در تولید لپ تاپ های مهندسی یا ورک استیشن بسیار پیشرفت کرده و سری ZBOOK این برند، یکی از پر طرفدار ترین لپ تاپ های مهندسی دنیا است. سری SPECTRE یا لپ تاپ های تبدیل شونده این برند، با طراحی لولا های ماهرانه و رنگ های زیبا هم طرفداران زیادی دارد. ضمن اینکه شرکت HP، همیشه در حال نوآوری است اما شرکت LENOVO بیشتر بر تولید لپ تاپ های بیزنسی و کاربری عمومی تمرکز کرده و از این لحاظ هم موفق تر از HP است. همچنین HP با اینکه در زمینه های زیادی فعال است، اما خدمات پس از فروش خوبی ندارد.

لپ تاپ های Lenovo چه ویژگی هایی دارند؟

این برند چینی در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده، به طوری که حالا تقریبا با دو برند Dell و HP برابری می کند. البته این محبوبیت به دلیل کارایی لپ تاپ های لنوو است چون معمولا ارزان تر از محصولات اچ پی هستند اما همان کیفیت را دارند. در مقایسه لپ تاپ اچ پی با لنوو، به طور کلی، برند Lenovo، ارزان ترین لپ تاپ های قدرتمند بازار را تولید می کند و از لحاظ توازن قیمت و قدرت بهترین حالت را دارند که کیفیت آنها را از برند هایی مثل Acer هم بیشتر می کند. بهترین لپ تاپ های لنوو 2023 از زمانی که به بازار عرضه شدن نشان دادند که مسیر رو به پیشرفت این شرکت توقف ناپذیر است. لنوو با عرضه لپ تاپ های مختلف به بازار همواره خود را در رقابت با سایر شرکت های تولید کننده لپ تاپ نگه داشته و بازار فروش خوبی دارد.در حال حاضر عمده شهرت این شرکت به خاطر تولید لپ تاپ های با کیفیت برای مشاغل و امور شخصی می باشد. هر چند که در چند سال گذشته با تولید سری لپ تاپ های گیمینگ Legion، در زمینه تولید بهترین لپ تاپ های گیمینگ

نیز خودی نشان داد.

لپ تاپ های HP چه ویژگی هایی دارند؟

اچ پی یکی از برند های قدیمی و محبوب لپ تاپ است که طول عمر بالا و کیفیت ساخت، از ویژگی های محصولات این شرکت هستند. این برند، به جز تولید انواع لپ تاپ، محصولات دیگری مانند PC، چاپگر، اسکنر و مانیتور هم تولید می کند. در مقایسه لپ تاپ اچ پی با لنوو، لپ تاپ های HP مشخصات و قدرت بالایی دارند و استفاده از کارت گرافیک های Nvidia Geforce  و پردازنده های Intel Core ، دلیل افزایش قیمت آنها است. HP، یکی از برند های معروف لپ تاپ است که توانسته در صنعت بازی های کامپیوتری یا گیمینگ موفق باشد و سری HP Omen آنها، در بین گیمر ها، لپ تاپ مناسب و با کیفیتی شناخه شده است. بقیه برند ها، از لحاظ لپ تاپ های گیمینگ، تا این اندازه موفق نبوده اند.

شنبه 5 اسفند 1402
بؤلوملر :