بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 11 باید دارای قابلیت هایی باشد که مخاطب را به خود جذب کند. چرا که یک آنتی ویروس است که سیستم و اطلاعات شما را در برابر بد افزار ها مراقبت میکند. آنتی ویروس انتخابی باید نرم افزاری جامع باشد که قابلیت های امنیتی مناسبی را همراه با خود داشته باشد. برخی از آنتی ویروس ها به صورت رایگان در اختیار کابران قرار گرفته اند که قابلیت های مناسبی را از خود نشان میدهند.

آنتی ویروس ویندوز دفندر ( Windows defender ) که به صورت رایگان بر بروی برخی از سیستم ها نصب شده است با توجه به آپدیت هایی که تازگی داشته بسیار کاربردی شده است اما برخی قابلیت های اضافی که شاید شما به دنبالش آنها باشید را ندارد و باید به دنبال نرم افزار جامع تری بگردید. از این رو شرکت هایی وجود دارند که بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 11 و یا سایر ویندوز ها را قبل از عرضه به بازار با تست کردن نرم افزار ها و بررسی سایت های مختلف به امتحان میگیرند و نکات قوت و منفی آنها را بررسی کرده اند. در ادامه با برخی از قابلیت هایی که یک آنتی ویروس باید با خود به همراه داشته باشد بیشتر آشنا میشویم.

 

 

1. Windows Defender (امنیت ویندوز): یک آنتی‌ویروس کامل که به صورت پیشفرض در ویندوز 11 نصب شده است.

2. Bitdefender Total Security: یکی از آنتی‌ویروس‌های برجسته با قابلیت‌های جامع امنیتی.

3. Norton 360: یک بسته امنیتی جامع با قابلیت‌های متنوع برای محافظت از دستگاه و اطلاعات شما Norton 360  به عنوان یک آنتی ویروس برای ویندوز 11  میتواند به صورت چند جانبه باشد و همچو سایر آنتی ویروس های موجود در بازار در بهترین مارک لپ تاپ و حتی لپ تاپ های کاستوم شده نیز کارایی داشته باشد. Norton 360 با استفاده از هوش مصنوعی ( Al ) میتواند در مقابل خطرات آنلاین که شاید دستگاه شما را تهدید کند به شدت عالی عمل کند که به نحوی به هیچ شخص ثالثی اجازه ورود به وب گردی های آنلاین شما را نمیدهد.

4. Kaspersky Total Security: یک آنتی‌ویروس معتبر با قابلیت‌های گسترده‌ای برای مقابله با تهدیدات امنیتی.

 

همیشه مهم است که از یک آنتی‌ویروس قدرتمند و به‌روز استفاده کنید و همچنین به روزرسانی‌های سیستم عامل ویندوز خود را نیز اجرا کنید تا امنیت دستگاه خود را تضمین کنید.

چهارشنبه 11 بهمن 1402
بؤلوملر :